hihiehehheakjasöjad

RANDOM:
Gjort något dumt? Antagligen
Gjort något du verkligen ångrar? Det har vi alla gjort.
Blivit full på ett släktkalas? hahaha, nej
Varit full i skolan? nixPix, men de skulle väl va lite små roligt
Blivit portad ifrån en krog? har inte den rätta åldern ens
Varit nykter på nyårsafton? Ja det är klart
Slagit sönder en tv? jag är faktiskt inte gjord av pengar, så nixpix
Önskat att du var av det motsatta könet? 1 vecka/månad, varje månad
Varit gravid? Nej!
Fått barn? Har inte den rätta åldern här heller faktiskt
Överdoserat? nej
Åkt ambulans? nej
Gjort något olagligt? LAGLIG TJEJ!!!!!!
Blivit polisanmäld? Nepp
Slagit ner någon? slår dagligen ner mina känslor.
Skämts över dina föräldrar? Vem har inte?
Skämst över dig själv? Alltid typ
Ätit ifrån en papperskorg? Lite tuffare än så är jag trots allt!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? Mamma och bror
Fick dig att gråta? mig själv
Du gick på bio med? ööööööh... Mamma!
Du var och shoppade med? Alvisän
Skällde på dig? Pappa
Skickade ett e-mail? Nyhetsbrev från Kreativ Insikt

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? Varje gång
Bråkat med din flickvän/pojkvän? På tok för ofta
Tagit droger? Nej!
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad ensam
Vilka kläder sover du i? underkläder oftast
Vart vill du gifta dig? i en vit kyrka, hehe
Vad hatar du verkligen? Folk som har känslor som leksaker och döden
Varit kär? Ja
Är du ett hälsofreak? Är som en jojo
Vill du gifta dig? Defenitivt!
Vill du ha barn? Haha antar det, men är rädd för smärta....................

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Köpt någonting? Nej
Varit sjuk? haha, är det nu bara för de....
Sjungit? Ja......
Velat säga till någon att du älskar den? Ja, men har inte hunnit de idag
Träffat någon ny? Nix
Saknat någon? Varje minut
Kramat någon? Japp!
Kysst någon? Nej
Haft sex? Nej

HAR JAG:
Digitalkamera? System...
Telefon på rummet? Jag har en mobil som räknas som de
Mobil? Ja
Egen dator? nej, men snart
Könssjukdom? haha nej
Husdjur? Dammråttor och datormöss
Bra kompisar? Dom rockar min värld
Tar du receptbelagda mediciner? När jag är sjuk ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0