Och nu lite random blev de kul

HejHejHej

Hur är det? Jag är sjuuuuk, men annars så flyter livet på som vanligt. Ligger och tycker synd om mig själv och lyssnar på muusiiik <3 Känns som mitt huvud ska explodera, men det kan det väl inte...? Hehe, yes, jag är ett kinderägg!

Men, ja, Praoen har varit ruulig och lärorik. Träffat många trevliga personer, älska Johan i receptionen <33333333333333333333333333

Juste, jag har fått en systemkamera lyckan är totaaaaaaaaaaal. Så jag har fotat lite, med betoning på lite.

Puss på rumpen.


Världens finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Du vet!

Varför skulle du vilja pussa någon på rumpan? xD Det är ju typ äckligt! :P <3

2011-07-26 @ 23:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0