Who dat girl

Klockan är 14. Jag ska städa. Vilket jag tycker är tråkigt. Lika tråkigt som en pigg person tycker det är att sova. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Sen måste jag börja packa också... Fysläger i Borlänge Torsdag-Söndag *Tjoho...* Jag måste även städa mitt underbara rum, monopol på golvet, böcker överallt samt oöppnade kartonger med saker från "rumsbytet" mmmmmmmuuums. Sen har jag även lovat pappsen kärleksmums, men frågan är om jag orkar. Frågan är om jag vill. Frågan har ett svar som  är nej. ååååh jag är inne i en "jag-orkar-inget-annat-än-att-sitta-framför-datan-och-sova" period, vilket inte är nice...
Vad ska jag börja med? Jo, jag tar datan och sätter mig i sängen, SMART TJEJ! höhö...

/C.


Kommentarer
Postat av: Flishen :D <3

Haha ful daag i think hos dig alltså puss love you <33

2011-03-13 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0