The party is in my head

Chiao people!

Hoppas det är super. Jag har ont i huvudet och är irriterad mmmmmmmmmmm. Imorgon är det skola. Fäller en stilla tår för lovet, pusshej på dej. Idag har jag bara tagit det luugnt. Pluggat lite och var på gudstjänst för konfan imorse. Haha jag kunde knappt hålla mig för skratt, vilket va lite små pinsamt när det fanns dom som satt och grät... Love me as I am or watch me as I go. Åt lite lunch med mamma och sen fixade vi klart mina kärleksmums eller snoddas eller vad man nu vill kalla dom. Dom blev faktiskt riktigt goda! Ikväll är det solsidan och sen wallander, taaagg! Ska försöka plugga klart nu så det blir klart nån gång, så jag slipper sitta uppe på nätterna, för de är jag nämnligen expert på.

/ C.


Blicken-LYCKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0