Stand up for something, even if it means standing alone.

Hej på er!

Idag är det lill-lärdag, hallaluljah. Haha nejdå, men efter den här dagen är det BARA 2 dagar kvar och då är det HELA 2 dagar tills skolan börjar igen. Hehe

Jag har sovmorgon och ska möta Matilda darling om 25 minuter, MED våran skottkärra  våran redovisning, ja vi är lata, varför bygga nåt när man kan ta hemmifrån?! Men den avancerade svenskan tror jag iaf är inställd, så slutar 15. Skönt! Sen ska jag hem, träna ikväll och sen så vet jag faktiskt inte. Har inga läxor den här veckan (OCH JAG KLAGAR INTE!) Åååh nooo, kom på nu att jag har ett brev på franska att skriva reeent, f u c k

Men jag har iaf laddat ner lite musik nu, och lagt över redovisningen på USB-minnet och skrivit ut papprena, NU KÖR VI!

/C.


Åh vad kul man kan ha i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0