Söndag, härliga söndag

Städat och klart! Sitter och pluggar en aning och lurar lite. Vi ska tydligen äta Pizza från Tomatis ikväll, lycka. Har packat väskan för imorgon och packat lite för Borlänge. LIVET RULLAR. Jag har även beslutat att jag ska spara pengar, 500 kr/månaden. Jag ska ha pengar i sommar, tro mig.

Plugga är tråkigt. Sjukt tråkigt. Likså städa. Och packa. Och träna. Och gå i skolan. Ojojoj mycket som är tråkigt, hög femma på det.

Nu har jag bara lite mail att skicka och leta sommarjobb åt mig och fina Elin. Nejhörninini, vilken blogglust jag fick som en blixt från klarblå himmel, det gillar vi, eller?

/C.


4 år kvar, skoja inte om att jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0