JAG LYCKAS

Oh My god, it's amazing. För typ första gången lyckas jag blogga från iphonen. Lycklig eller vad? Haha such a nolifer, hell yeah! Men nu ligger jag och glor på top model, segt... Har träning om 50 minuter i 3 timmar och jag är taggad, vad har hänt med mig?! Hehe... Skolan vs som vanligt dvs seg som en seg råtta. På torsdag har vi halvstudiedag vilket säkerligen innebär "teknik-och-religion"plugg. Mina favoritämnen. Höhö skämt åsido. Attans vad sugen jag blev på saft nu! Heeelt random! Men nej ni, nu drar jag. Juste, darlin' har skaffat blogg (va ska jag säga, Facebook, Facebook.......) den heter iaf www.ikindoflikeit.blogg.se HAHA ikindoflikeit finns inlagt i ordlistan, pinsamt. /C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0