Efter allt jag gjort, så får jag det här

[Fråga inte om Rubriken]

Hej! Hur är det? Med mig är det bra! Har haft fuuullt upp i skolan, men kära Matilda ville att jag skulle uppdatera, och då är det klar jag gör det, hehehe neee, men det är väl dags för att visa att jag trots allt är vid liv och hjärnan i välbehåll, WOHO SKA NI TÄNKA NU!

Jag har haft bajs mycket i skolan och bara varit allmänt trött, men idag är jag pigg, av den enkla anledningen att det är fredag, I'm in loove! Men, sen kom jag på att det är konfa från 10 imorgon *jaaa som jag längtat*, men ska ha konfa-konferans med Matilda ikväll, om hon inte glömmer bort mig såklart...

På söndag är det först gudstjänst och sen släktmiddag, och om jag orkar träffa älskling. Vi får helt enkelt se var dagen för mig!

Nej hörnini, nu ska jag kolla klänning till konfirmationen och lite så...

/C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0