Born this way

Knapra piller, knapra piller. Mmm, det gillar vi, Nej. Jag ska inte blogga speciellt mycket idag tror jag... Humörsvängningar som inte är att leka med... Har haft svårt att sova nu 3 nätter. Knaprar piller, aka alvedon, för att orka vara uppe, hallaluljah! Har försökt ringa mamma, men hon svarar inte, och bara det gör mig gråtfärdig, KVINNA SVARA! Borde gå upp och sminka mig, klä på mig och duscha. Men vet ni? Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte. Men ska väl ta datorn och flytta mig till soffan iallafall.
Ska kolla när Top Model är och trycka i mig nåt att äta. Glada miner här jajamen! Sen är det väl lite plugg som står på schemat, blääääää.

Nej hörnini, nu räcker det.

/ C.


haha skrattar alltid åt den här bilden... Jag och Max har våran humor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0