Amor Vincit Omnia

Hallooooo!

Vilken jädrans härlig dag det var idag! Sol och plusgrader, Me like! Inledde dagen med ett härlig möte i hallen, där va jag lite ironisk, men de gick helt okej, inget speciellt. Lyckades trycka i mig en hel ask med läkerol, vilket måste vara typ rekord. Sen drog jag till globen för att köpa en kofta jag provade igår, men såklart är den slut, vad hade jag förväntat mig? Min otur, som vanligt! Sen mötte jag upp William darling och tog faktiskt en lång promenad från Medis till Rådmansgatan. Fick med mig en fin liten mascara hem, och många många skratt och slag för "gul bil". Vi konstaterade att jag är bäst på det. Sen skulle vi till Farmors jobb, aka Friskis och Svettis, men hon var inte där, så vi åkte hem hit för att göra pannkakor, men neej, inga ägg hemma. Så det blev morotskaka och sen Top Model, hahaha. Sen gick vi och lämnade tillbaka en film, och sen åkte han hem och jag till farmor igen. Kom hem för kanske 1 timme sen och hoppade in i duschen och har laddat ner lite musik och väntar på att William och övriga familjen ska komma hem så vi kan äta... Ja, jag är sjukt hungrig nu!

Jag skäms fortfarande för mitt hår, som är überkort, men shit happens! Det blir till att ha uppsatt ett tag till, tjoho!

/ C.


Märks det att jag saknar mitt hår? Annars, JAG SAKNAR MITT HÅR SOM JAG VET INTE VAD! JAG HATAR FRISÖRER, DOM KAN TA SIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0