All love I give to you

Önskar jag kunde va sådär energisk i verkligheten också... Åååh, jag har sminkat mig, klätt på mig och ska bara packa ner lite härliga papper i skolväskan, och sen är jag fit for fight som man säger. Jag var duktig som somnade 23 igår, helt super trött. Idag är det låååång skoldag för vi har labb, så då slutar vi 10 över 3, och justfan! Vi har ett jädrans franska prov på onsdag, baaaaaaaaaaaaaaaaaajs!
Sen på torsdag är jag ledig och får sovmorgon (a) och även på fredag, men jag ska plugga med Melissa i Borlänge, så det är liksom lugnt ändå...
Måste hitta musik, nån som har tips? Även spel/appar? Kom med förslaaaag :)

Nej nu ska jag facebooka lite, höhö och kanske äta lite frukost, eller blogga ännu mer? haha nejfan vad skriver jag?

/C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0