Ajfånblogg

Chacha! Idag är det fettisdagen och internationella kvinnodagen. Jag som inte är så jäääätte förtjust i semla ska ändå förbarma mig på en. Snäll dotter Vaaaa? Efter skolan träffade jag Willie och pluggade/kollade kläder/myste men sen runt 17 drog jag till min träning och han till sin. Så tråkigt att han tränar så mycket, hehe jag också men är smartare att skylla på honom! ;) Men träningen gick bra och jag fick BARA 2 skavsår, haha.... Imorgon ska jag skippa träningen för jag ska på mässa i kyrkan, woop woop! Och på torsdag är det halv hemstudiedag så då kommer baby hit när han har slutat. Va har jag mer att säga? Ähum... Ska troligtvis på middag hos Willie på lördag, mys eller vad? Hihi... Juste! Matilda kom hem från USA igår och gissa vad den solstrålen köpt (på min beställning) VICTORIA SECRET UNDERKLÄDER. Det är lycka! Skitfina! Nej nu ska jag inte slösa eran tid mer. /C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0