You have to see the difference between turning the page, and closing the book

Jag orkar inte berätta allt jag gjort när jag inte bloggat. Men huvudsaken är väl att jag varit på en väldigt tung och jobbig begravning. No more to say.
Idag var jag iallafall hos Willes kusin som fyllde år igår, mysigt mysigt. Sen åkte jag hem och pappa hade fixat nån som fixa datan, så då var det problemet löst också. Tjoflöjt. Sen dess har jag bara suttit och läst ikapp dom bloggar jag missat [hej stalker] och kollat igenom lite bilder.
Med kärlek.
Carolina
Jag tog en pärla morfar.
Som ett minne av dig.
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, begravningar är hemska. Jag har bara varit på en i mitt liv och den var hur jobbig som helst trots att det var en person jag inte kände så väl och jag kan nästan inte ens föreställa mig hur det skulle vara med någon älskad släkting...

Lider med dig och beklagar. Hoppas att allt är bra annars :)



Det var roligt att bada härom dagen, du är en trevlig prick :)

// Lisa (Antons flickvän)

2011-07-25 @ 22:37:30
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Du vet!

Glöm aldrig den du är! Hur tuft livet än är så kommer du alltid vara en av de finaste personer jag känner, Carolina Sjöström! <3

2011-07-26 @ 01:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0