Watcha got

Nej nu ni. Nu ska jag ta tag i den här bloggen. Never say never!

Idag har jag iallafall varit hos min fina William. Kollat film, allt för min syster som är galet bra. Gooosh! Fikat med hans pappa. Fick kortslutning i hjärnan och tog 19X och kom inte alls hem som jag tänkt mig. Väl hemma åt jag middag med mammsi, drog och köpte Ben 'n Jerry. Kollade på allsång på skansen, fråga inte varför, och sen dess har jag snackat med baby boo.

Imorgon ska jag till Ingarö och bada med Wille och hans mamma. Mysigt! Skulle gå på bio med mamma, men det blir lite knepigt så det får bli till helgen istället!

På Fredag ska jag assa på en plåtning (ÖVERLYCKLIG) och sen.... MODELLFOTOGRAFERING!!!!!!!!!!!!!!! I love it big time!

Med kärlek.
/Carolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0