Tråkmåns

RANDOM:
Gjort något dumt? Såklart
Gjort något du verkligen ångrar? Vem har inte?
Blivit full på ett släktkalas? Har aldrig hänt, kommer aldrig hända
Varit full i skolan? Jo men det är standard! 
Blivit portad ifrån en krog? Svårt om man inte är gammal nog att vara där
Varit nykter på nyårsafton? Yesbox!
Slagit sönder en tv? Jag är tyvärr inte gjord av pengar
Önskat att du var av det motsatta könet? En vecka i månaden! 
Varit gravid? Never!
Fått barn? Nixpix
Överdoserat? Näpp
Åkt ambulans? Plingplong taxi till plåsterhuset!
Gjort något olagligt? Det tror jag fan inte! 
Blivit polisanmäld? Haha nej
Slagit ner någon? Aldrig slagit nån
Skämts över dina föräldrar? Varje dag
Skämst över dig själv? Haha, säkerligen
Ätit ifrån en papperskorg? Fett gott ju? 


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Matilda
Såg dig gråta? William 
Fick dig att gråta? Morfars död
Du gick på bio med? Williaaaam
Du var och shoppade med? William och Adde
Skällde på dig? Mamma
Skickade ett e-mail? Stockholm-open eller Cloetta, minns inte

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? Varje gång
Bråkat med din flickvän/pojkvän? No shit 
Tagit droger? Aldrig
Vad är du mest rädd för? Döden och att bli lämnad ensam
Vilka kläder sover du i? Underkläder på sommaren
Vart vill du gifta dig? I en vit kyrkan nånstans
Vad hatar du verkligen? Hatar inget, bara ogillar starkt
Varit kär? yesbox
Är du ett hälsofreak? Hur defineras det?
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Det går upp och ner

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja
Köpt någonting? Nej
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Jaaapp
Velat säga till någon att du älskar den? Vill jag alltid
Träffat någon ny? Nix
Saknat någon? Ständigt, varje minut
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Nej
Haft sex? Nej

HAR JAG:
Digitalkamera? Yes
Telefon på rummet? Mobilen
Mobil? Ja
Egen dator? Njaaaaaa, halva pappas är min...
Könssjukdom? Näpp
Husdjur? Dammråttor och datormus
Bra kompisar? Ja 
Tar du receptbelagda mediciner? Nix
Med kärlek.
Carolina

Kommentarer
Postat av: Du vet!

Tycker det stämmer! Av det jag vet iallafall! <3

2011-08-01 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0