Om du va här hos mig

hej gosbarn

Idag har jag varit med min fina pojkvän, lycka. Vi har även bestämt vad det ska bli av den pojken, arkitekt. Det blir jättebra älskling. Annars så har jag inte gjort nåt speciellt. Skrivit klart alla mina tack-kort till konfirmationen, samt vikt dom. Skrivit ett litet brev som ska ner i graven på fredag. När vi ändå är inne där. Jag har sån sjuk ångest. Vet inte vad jag ska ta mig till... det löser sig ska ni se...

Imorgon ska det vara fint väder, så då är det sol och bad med babyyyy. Och dessförinnan så är det pannkaksfrulle @ my place! Nice, huh?

Tror kärleken skulle blogga lite så småningom. Love Love Love Love

Med kärlek.
Carolina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0