Lär känna mig

1. Hur gammal är du om fem år? 20 hela jordsnurr!
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 173 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Allt för min syster
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vi säger såhär, du får säga när du vill komma så går jag upp till det" till pojkvän
7. Var är dagens planer? 1 timme kvar på dagen, så antagligen blogga lite
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem de ska till. Ringa till mina föräldrar och pojkvän och smsa med kompisar
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? 1 sekund sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå!
12. När vaknade du idag? 9.11 ringde mammsi
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? På en båt i havet!
15. Vilken plats föredrar du minst? Med rätt sällskap blir alla ställen roliga
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag flyttat hemifrån, jag är färdigutbildad, har fått jobb och är super lycklig!
17. Vad skrämde dig som barn? Mammas morbror (Han vifta på öronen så jag sprang upp på rummet och grät och därefter vägra att komma tillbaka)
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamma
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Finns väl ingen ålder när du får och inte får, men jag äger inga nej!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på årstid
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tree
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Det hör jag från många så det tror jag!
27. Vilken är din favoritglass? Vanlig vanilj eller polka
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till New York dagen efter och köpa hela Victoria's secret!
29. Tycker du om Kinamat? Det duger väl?
30. Tycker du om kaffe? usch o fy!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Höger
33. Kan du spela poker? Beror på vem som frågar...
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska? Ingen aning
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Det gör jag!
37. Vill du ha barn? Det antar jag väl
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och ””Franska”
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nixpix!
40. Föredrar du havet eller en pool? Båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, onödiga saker
42. Äger du dyra smycken? Yees
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ben 'n Jerry
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ohja! Jag är smidig som ett kylskåp!
47. Vad har du för ringsignal? Dududududu
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nixen!
49. Flirtar du mycket? Sånt är jag sparsam med!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Midsommar 2011
51. Kan du byta olja på bilen? Vill inte ha körkort, så onödigt vetande.
52. Har du fått fortkörningsböter? För att detta ska vara möjligt krävs en bil. För att möjliggöra det krävs ett körkort. Som jag är för ung för!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Någon som skolan tvingade mig till
54. Läser du dagstidningen? Önskar jag gjorde det
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Not any more...
56. Dansar du i bilen? Händer väl...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Du är dum i huvudet
59. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen
60. Vilka personer utmanar du? Kör ba'

Med kärlek.
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0