No-life är mitt förnamn, vad är ditt?


Vilken svordom använder du mest? Fan tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Imorgon, 8!
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica antar jag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Hunter stövlar, kläder, Victoria Secret's
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nixpix!
När var senast någon stötte på dig? Hur defineras "stötte"?
Vad åt du till middag senast? Pasta och köttfärssås
Kan du vissla? SJÄLVKLART!
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte?
Äger du några popband t-shirts? Nixpix
När flög du senast? Ähuuum, 21 maj!
Pratar du några andra språk? Engelska, och skolfranska
Har du gråtit offentligt? Yesbox!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Navelpiercing!
Vad har du med dig in på bion? Popcorn och leeesk
Vad har du för väder? Just nu är det svart
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat där än...
När sov du senast på golvet? Tro't eller ej, men jag har faktiskt en säng
Vilken är din favorit drink? Dricker inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga? När det inte är lov, JA
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Aldrig (A)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 jordsnurr!
Tror du på liv på andra planeter? Haha, ja, vem gör inte? :o
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? 
Life can only be understood backwards, but it must be lived forward.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG
Tycker du om att krama folk? Love it
Äger du en digitalkamera? System ftw
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Äääähuumm?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem det är, men ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nix
Är du mörkrädd? hehehe... Paaass...
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, busskort och nycklar!
Gillar du din boendesituation? Den är helt standard 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Tja, har sovit 25 timmar på 1 vecka, så nu skulle de väl behövas sisådär 15? Men annars, 7-8


Med Kärlek.
Carolina

 

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag har faktiskt läst den ett tag, inte vågat ge mig till känna bara :) Men jag gillar att läsa den!



Fy, jag såg det på Facebook. Jag träffar inte min morfar ofta, för de har flyttat en bit härifrån, men jag träffade honom och mormor mycket när jag var mindre och jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan dem... :( Måste vara jobbigt för dig!

Skönt att det är bra annars åtminstone! Med mig är det också bara bra :)



Haha! :D

Kram!

2011-07-26 @ 00:44:22
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, vad roligt!



Helt sant, man kan ju tyvärr inte göra något åt det utan får bara kämpa vidare med sitt eget liv så gott det går.



Kram :)

2011-07-26 @ 01:04:47
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0