I will dance the night away

TjingTjong

Vad gör ni? Jag sitter och lyssnar på musik och tänker. Då är allt som vanligt.
Idag har jag varit med Wille och Adde i globen till en början, där köpte jag ett par svarta byxor till morgon. Festade även till på ett par lila hörlurar att springa med. Asbra. Sen åkte vi hem till Viljam och spela sims, hahahah standard. Sen hämta pappa mig 16 och vi drog till OnOff som har en jädrans massa rabatter. Spetsade på en plattång, men vet ni? Jag tyglade mig. Jag har platt hår, varför förstöra det mer än nödvändigt? Sen åkte vi till farsta och pappa köpte en iPhone-laddare till bilen, YAAAAY. Drog hem, böt bil och åkte och handla mat med mammsen. Efter maten gick jag och mammsi och postade 2 brev och köpte glass och tog ett välbehöligt mor-och-dotter-snack. Skönt. Annars då? Tja, har packat allt till imorgon. Vattenfast mascara ftw. Jag hatar vattenfast mascara med hela mitt hjärta. Men annars så har jag inget mer att tillföra tror jag.

Eller jo, kommentera för guds skull, det är så jädrans kul dom få jag fått!

Med kärlek.
Carolina


Perfektion

Kommentarer
Postat av: W

JAG KOMMENTERAR!

Du tyglade dig från en platt-tång? Jag är stolt över dig älskling!

2011-07-21 @ 21:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0