I don't get jealous when I see my EX with someone else, because my mom always told me to give my old toys to the less fortunate.

Förlåt för att uppdateringer varit kind of usel. Men jag har varit med älskade William, så har inte hunnit.
Igår hade vi som sagt ett år, vi badade vid klippor, laga mat, checka bio, massa pussar, träffade hans kompisar och slutligen slagg här ute i ghettot. Vi somnade runt halv 5 imorse/inatt och gick upp halv 12. Drog till Ågesta och sola och bada. Skitmysigt. Sen drog vill till Ica och köpte chips till kvälls film(erna) inaaaaatt. Sen skulle vi gå till donken men hans pappa hade köpt nån glass som tydligen är "to die for" enligt Wille. Så den ska väl förtäras (FETT INTELLIGENT JAG KÄNNER MIIIIG!) och sen ska vi ladda ner film. Mamma skrev "Se inte på nåt läskigt för sent bara" hehe vadå trotsig? (Ibland undrar även jag om jag är 5 eller 15.....)
Nu har jag iallafall snott Willes dator och han ligger i sängen och äter vindruvor. Myyyyyyyyyyyys.
Med kärlek.
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0