Guestblogging som fan!

Tjäääna faan! William här som gästbloggar, wooohoo? Jäjäjä, dagen började med att jag vaknade (för tidigt för mitt eget bästa) men piggnade till av en dusch o min underbara flickvän! Tyvärr inte i duschen dårå...
Vi gick då en lite promenad till min pappa o byggde ett hus på sims som ska fortsättas på imorgon, sims ftw bara så ni vet, o carro är ju bara bäst på att göra sovrum! Sedan gick vi tillbaka till my mother för att testa lite balance board, o det gick väl.. sådär.. Men det gick bättre på Mario Kart! Eller, vi förlorade kanske mer än vad vi vann men det va sköj ändå!
Tyvärr så va ju underbaringen tvungen att åka hem o jag skulle träna, trodde jag! Träningen inställd pga spöregn, ibland är Sveriges väder bra!
Så nu sitter man o chattar med sin jättefina superduperbästa flickvän o pratar skype med calle! De va la allt för mig, ciiiiaaaao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0