God damn you're beautiful

För drygt 8 månader sen kom jag till konfirmationsgruppen. Helt ensam. Trodde det skulle förbli så. Men satans vad bra det blev. Med dig. Min ängel. Det känns som jag känt dig i typ en evighet. Jag kan berätta allt för dig. Du vet nog fan allt om mig. På gotland, när jag grät, du grät, vi satt tillsammans och grät. Vi grät varje kväll. Tillsammans. Du och jag. Vi pratade om allt. Vi pratade om erfarenheter, andra hemliga saker, vi har våra små skämt. Hehe 
Den där natten, när vi börja sjunga "Sköna människor" mitt i natten. När vi sprang runt i Visby (HAHAHAHAHAHAHAHA). Och på konfirmationen. När vi skrattade.
Alva, du är så jäkla fin. Du är så underbar. Tack för allt. Verkligen. Allt. Det är så skönt att du vet allt. Jag kan gråta, och du vet varför. Jag behöver inte förklara.
Det är du och jag mot världen (eller ja, mot du vet vilka...)
Du är så jävla bra Alva. Du rockar fätt.

Kommentarer
Postat av: Alva

neeeeeeeej för tusan vad söt! jag älskar dig !!!!!!!!! allt du säger herregud vad fin du är. jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. tsck för du finns tusen tack till din mamma och långa pappa som har gjort det möjligt att jag får träffa dig. ååh vad jag älskar dig. hahahahahhahh ja du och jag mot brödgrillarna! <3

2011-07-29 @ 22:12:55
Postat av: Du vet!

Tänk va bra konfirmationsläger är! <3 tur att ni hittade varan! <3

2011-08-01 @ 23:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0