En bästavän är någon som vet allt om dig, och fortarande tycker om dig.

HEEEEEEEEEEEI
Hur är det med er? Med mig är det kind of awesome. Har solat med bästa Ida idag som sagt på deras båt, verkligen vad jag behövde! Badade en del, solade en del och skratta en del, precis som det ska va. Sen drog jag hem, gick på promenad med mamma och pappa, askul. Sen handla vi, gick till planens och drack cooooola. Drog hem pappa grilla och jag och mamma gjorde sallad, sen åt vi och satt kvar och snacka i 1 timme. Love it. Ibland är det skönt att inte ha brorsan hemma...

Langar upp en bild från idag.
Med kärlek. 
Carolina

Kommentarer
Postat av: Du vet!

Snygg B-H Bränna iallafall! <3

2011-08-01 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0