Don't judge a persons journey until you've walked in their path

Heeiii
Vad glad jag blir av alla kommentarer och besökare (49 unika och 110 sidvisningar, TACK!)
Idag började jag med tennis 9-10 med underbara Ida, drog hem duscha och åt och sen skulle vi till Årsta viken och sola och bada och kanske hinna med lite bååt också, men vädret var inte samarbetsvillig, så det blev en shoppingrunda, men jag höll hårt i mina pengar! Macbook, du ska bli min <333333333333333333333333333333
Vi hann dessutom med en vända till Rådhuset och en rättegång. Spännande!
Sen kom jag hem, åt och sen stack jag ut och sprang och sen va jag hos Ida i sisådär 1 timme, drog hem och duscha och här sitter jag.
Kollar runt lite och snackar med diverse människor.
Imorgon ska jag sola hela dagen hade jag tänkt. När det är sol ska man tamej tusan passa på!
Med kärlek.
Carolina

Kommentarer
Postat av: Du vet!

Vet du vad? Jag får en macbook av min skola! ;) Låter som en nice dag! :D Men inte lika bra som att spela golf visst! ;) <3

2011-07-26 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0