Bababadabapa

HEEEEEEEEEEEI!

Random is my thiing. Nu är jag hemma. Har ätit middag. Och varit på dalarö och badat med älskling, love. Dessutom har jag promenerat med mammsen, varit i globen, hittat en blus som jag skulle dö för. Denna fina skapelse har jag gömt, smart som få, i butiken. Mohahaha. Imorgon ska det regna. Och jag måste upp till globen och ta ut pengar. NAJS! Sen ska jag våldgästa Viljam. Uppenbarligen inte något våldgästande för jag anar att det livet kollar här... Men då vet du, JAG KOMMER TILL DIG IMORGON. Hehehehe

Dessutom har jag en ny design på ingång, typ inte alls, men det är under arbete, eller nåt sånt ja...

Med kärlek.
Carolina



Jag kind of älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0