Am I better of dead?

Dagen har varit... Speciell... Först skulle jag vara med Ejlun, men sen så blev det inte av för hon skulle packaa så då var jag med min fina broder istället. Vi åkte in till stan, han köpte ett par solglajjor och jag fick med mig en hel tröja från rean på stadium. Älskar nersatta kläder. Sen åkte vi till konsum. Hyrde "Just go with it (Min låtsasfru) och bror min köpte chips. Förvånad? Sen har jag skajpat lite med Adde... Och suttit och längtat efter min älskade pojkvän! BARA 2 DAGAR KVAR NU! Men annars så har jag inget att säga faktiskt... Satt och snackade med mamma rätt så länge idag och sen så kollade vi på damfotbollen. Som sööööög.

Med kärlek.
Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0