Allsång @ skansen

fett mys. Fötterna samarbetar dock inte. inte heller huvudet. och knappast heller rösten. Men kul har jag åtminstone haft det! Kom dit 14 väntade och väntade och väntade till 17, generalrepetion. Mitt under ringde älskling så pratade med honom i hela 7 minuter. Älskar dig, kom hem nu. Sen gick tiden fort och vips var det live! Var med i bild sisådär 6 gånger (AS PEPP) Tog lite bilder också som kommer in när jag känner för't.

Annars då? Tja, klockan är 10 över 2. Lovade mamma att inte sitta uppe hela natten. Jag anser dessvärre att allt är relativt, dvs jag kan sitta uppe minst 2 timmar till. BUSFRÖ. Hostar fortfarande lite och snorar ibland, men det är på väg att gå öveeer.

Imorgon drar jag till flaten med Elin och jobbar på brännan lite. Ska även försöka komma iväg på Harry Potta nån dag. Fick en fin liten biobiljett av min finaste bror <3

Nej, nu funderar jag på att stänga av och lyssna lite på musik innan jag ska däcka och vakna till ännu en ny dag på sommarlovet 2011.

Med kärlek.
Carolina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0