Dag 17

En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.


Bruden jag vill byta liv med. Hon heter Charoline. Hon är underbar. Hon är en av mina ABSOLUT närmaste kompisar. Jag menar verkligen närmaste. Hon verkar ha ett otroligt fint liv, verkar verkligen ha precis vad en männsika behöver. Hon är vakcer (SOM ATTAN, HAFFA HENNE!), hon är förstående, står ut med mig, stöttar i allt. Hon är helt enkelt underbar. Verkligen.
Jag älskar henne. Utan henne, skulle jag inte vara den jag är idag. Hon ser allt ur ett annat perspektiv än vad jag gör. Tur det, annars hade väl allt varit negativt.



Ingen är som du, ingen kommer någonsin bli som du, du är allt.
"Friends are angels who lift us to our feet when our wings have trouble remembering how to fly"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0