Stress stress stress stress. Yippie, fick ...

Stress stress stress stress. Yippie, fick ledigt överkom hem så ska till högdalshallen och se när min älskade bror spelar final. Satt i möte hela morgonen och sen kila iväg. Älskare'. Efter matchen ska jag tillbaka och jobba i några timmar och sen är det förtusan löning! Längesen jag bloggade, I know, men har inte haft någon ork för det alls. Och hittar ingen inspiration... Men ska försöka mobilblogga lite, men det är så tråkigt när första menkngen kommer i rubriken och att allt bara flyter ihop trots att jag byter rad. Jobbigt att läsa då... Men nej ni, nu ska jag peppa för innebandyn och sen försöka friskna till lite (snorar och har en strejkande hals) Med kärlek. Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0