Ont i halsen

and I love it. NOOOOOT.
Nejmen idag har jag jobbat med mina älskade tenniselever. Så himla mysiga <33333333333333333333333
Efter det kila jag hem till mammsi, la mig i soffan och kolla tv. Sen drog vi äntligen till sickla och beställde Hunters (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) SER NI LYCKAN I DEN SENASTE MENINGEN ELLER?!?!?!?!?! Men iallafall, sen köpte jag en rätt så tjock klänning på H&M och seeeeen då? Jo sen så handla vi mat. Sen åkte vi heeeem, och jag la mig i mammas och pappas säng och glodde på ännu mer tv. (Har aldrig sett så har mycket tv i hela mitt liv tror jag)
Nu bloggar jag och snackar med älskade Alvaaaa, världens bästa

Med kärlek.
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0