Landet

Ciao.
Jag trodde jag skulle kunna blogga från landet, men småglina glor film 24/7 och safari i iPhone suger åsna här ute i ödemarken. Facebook tar 5 minuter att ladda, så blogga är inte ens en tanke. Men nu hann jag få datan en snabbis!
Idag har vi badat i en utomhuspool här med 1 rutchkana och lite trampoliner osv osv. Nirreeeeeee. Har duschat, sminkat mig, klätt på mig, ja ni vet allt det där och ska till Grisslehamn och äta middag vid marinan och sen spela lite minigolf (som jag förövrigt är grym på, se ironin) Imorgon är det fotboll för kidsen på morgonen och sen är det playa all day long. Jag gillare'
Kommer hem på söndag och sen är det jobb måndag-fredag och ska även kolla när min älskade bror spelar landslagsmatch på torsdag, världens bästa bror. Måste även träffa farmor och Alvis Palvis. Well, LML.
Med kärlek.
Carolina
Hahaha, F-A-N-T-A-S-I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0