BLOPPISEN

Sååååå, samlat ihop det jag inte vill ha (ytterst lite men vafan, ett försök är det värt!) Om ni hittar nåt som ni vill ha kan ni antingen kontakta mig via Facebook (Carolina Sjöström) eller så kommenterar ni och skriver er mail, alternativt blogg (mailen ser bara jag) Let's go!
Tröja från GinaTricot storlek XS. Armarna går att vika/rulla upp. Jag köpte den för 149 har jag för mig och säljer den för 30 kronor


Linne från BikBok, endast använd ett fåtal gånger, den är aningens genomskinlig men jag tyckte det inte var så farligt, jag betalade 99 kronor för den, och jag säljer den för 20 kronor


Klänning från GinaTricot som är supergullig, jag köpte den för 149 kronor om jag inte är helt ute och cyklar och säljer den för 30 kronor
SÅLD


Svart väska från H&M med 3 fack varav 1 har blixtlås. Jag betalade 99 kronor för den och säljer den för 30 kronor


Liten sminkväska från BjörnBorg, helt oanvänd. Nypris var 130 kronor och jag säljer den för 40 kronor
SÅLD


Halsband från H&M, jag betalade 49 kronor för det och säljer det för 10 kronor


Även detta halsband är från H&M och kostade 49 kronor och säljs för 10


Minns inte var jag köpt detta halsband, men priser var 99 kronor och jag säljer det för 30 kronor.



(DENNA KAMERA SÄLJER JAG (SKA ÄVEN LÄGGA UT DEN PÅ BLOCKET) FÖR 500 OM NÅN SKULLE VA TYP LITE INTRESSERAD, HÄHÄHÄHÄH)

SÅLD, HAHAHA

(Ångest att trycka på publicera, jag kommer framstå som en komplett idiot, men vafan, det kanske är nån som letat efter precis det där. HAHAHA vem försöker jag lura?)

Med kärlek.
Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0