Blir så glad

när jag ser att folk fortfarande läser! Kvällen har varit drama på high level. Människor blir tillsammans, människor gör slut. Och tja, jag ställer mig frågan. Om man är bästisar, sen blir tillsammans, kan det någonsin bli som förut när man gör slut? Jag tror inte det. Det är för mig omöjligt. Man kan vara bästa kompisar fine, men det kan aldrig bli som förut. Har dessutom planerat för morgondagen. OSKAR LINNROS @ GRÖNAN och jag ska va där. KAAATJING!
Tar med min kameran och äter middag innan hos min partner in crime (aka Märta) annars? Tja, planerar för en idrottslektion jag och Märtski ska hålla om 1 månad. Vadå jobbigt? Vadå krävande? Det är väl fullt normalt att skriva varenda liten takt i musiken? Det är väl fullt normalt att skriva varenda rörelse och antal repetioner? Eller inte.
Men tja, jag tar den smällen, för mitt MVG ska jag ha kvar!
Fy satans vad långt det blev. Jag är väldigt ledsen för det. FÖRLÅT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0