Känns som allt är upp-å-ner

Chiao.

Fint liv jag har. Trycka på startsida varannan sekund, ingen som uppdaterar nåt, jag lyssnar på musik, jag sitter och tycker synd om mig själv, ångrar att jag tog den dära choklad rutan. Hmm... Nej vafan, jag är glad, jag är glad, hahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Åååh vad skriver jag egentligen?

Idag har jag varit på Arlanda som hade öppet hus med Baby och Mamma samt Tönten, aka Pontus. Mys! Fick med mig lite godis hem, hihi... Hittade en parfym också, Daisy (Marc Jacobs). Så om nån frivillig vill typ ge mig den, alltså 800, så är det fritt fram, alla gåvor mottages!

Haha, nej ni, nu ska jag kolla bilder, och sen skriva lite på nått av mina många projekt, wiiihaaa


/C.


Saknaden går inte att beskriva i ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0