Underbart!

Hej på er!

Satan vilken underbar helg! Har haft det så sjuukt kul.

Igår träffade jag Elin och John och vi drog till Luma och köpte godis på CC :) Sen så joinade William oss och vi va i en park i Enskede Gård. John rååkade faila lite så vi gick därifrån efter det. Drog tillbaka till Luma för att leka på Elins skolgård (a) Mysigt! Sen så åkte vi hem, åt tacos och intog våra sängplatser. Om vi sov? Gosh no, det gjorde vi först runt 4 nångång och sen skulle John upp 9 för att käka frukos och sen klättra *jippie* sen hände de ju saker igår som vi inte ska gå in på närmare detaljer om, men g-a-l-e-t kul!

Nu har jag varit tränare i 1 timme och tränat en timme med Amar efter det. Gick hem och duschade och handlade med mamma efter det. Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att pappa och Pontus ska komma hem för vi ska på 96ornas match, kuligt!

Tack för igår, ni är bäst!

Kyssar

Kommentarer
Postat av: elin

han trillade ner för sängen x antal gånger :D

2010-09-15 @ 16:57:48
Postat av: celine

HIHI KUL jag kår på kulturama i hammarby sjöstad gillar cc dom har så mycket godis

2010-09-16 @ 20:10:15
URL: http://jcsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0