Till dig min älskade kompanjon

Du är underbar.
Jag tvivlar inte på dig.
Aldrig.
Jag vet inte vad jag ska säga.
Dig litar jag på mest av alla.
Du och jag delar allt.
Jag lovar.
Du är allt.
Ditt inlägg gjorde mig tårögd.
På riktigt.
Inlägget i sig bestog av en låttext, so what tänker dom flesta.
Men den låten, vet inte vad jag ska säga.
Känner samma för dig.
Orden längst ner.
Dom 3 orden.
Dom älskar jag.

Jag gör vadsomhelst för dig.
Jag älskar dig otroligt mycket.
Och du...
Vad som än händer kommer jag alltid stå på din sida
No matter what.


Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Elin

låten va liksom skriven för dig, lovar

2010-09-20 @ 19:28:21
URL: http://tozeneliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0