Ska skriva av mig

Vet inte vad som händer.
Förstår inte.
Mycket som krånglar nu.
Men det är fel läge.
Gravsättning om 9 dagar.
Då vill jag att vi ska ha valt.
Anntingen släpper vi här
Eller så fortsätter vi
Det är inte lätt för nån av oss.
Men det händer mer än du vet.
Och vet du?
Hade du lyssnat, brytt dig, visat att du finns där hade du vetat.
Du hade vetat varför jag är såhär.
Varför det är fel läge nu.
Jag hade kunnat säga till när du gått för långt.
Innan det är för sent.
Men det är det nu.
Finns inget någon av oss kan göra.
Jag försöker glömma.
Jag försöker förlåta.
Men det är svårt
Nästan omöjligt.
En gång sviken, alltid sviken.



Passade ganska bra känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0