Okejdå...

Jag ger mig. Jag bloggar igen... Men det är bara för att Pelle-Jöns är död (Min dator är döpt till Pelle-Jöns av Elin ;) Så nu är jag på mina pärons data ;D

Idag va de iaf skola, som vanligt. Fick tillbaka franska diagnosen. Håll i er... MVG jag är mer än nöjd. Överlycklig tror jag... På idrotten så skulle jag ta tid när Matilda sprang cooper. Haha då satt jag ju själv så kladda lite på pappret, skrev " Carro är bäst, B-Ä-S-T   G-R-Y-M   A-W-E-S-O-M-E"  Sen när jag kom hem har Jenny smsat mig "Hittade en lapp i Maggan där de stog "Carro är bäst, B-Ä-S-T   G-R-Y-M   A-W-E-S-O-M-E" Haha om jag dog av garv :P Fick iaf håltimme sista lektionen så slutade 14.15, skönt!

Hade tennis, gick bra, men ska inte snacka mer om det :P Imorgon väntar slagg hos Elin :D Lääängtar! Sååå kul :)
Känner mig riktigt duktig som bloggar nu faktiskt... det är nåra som sagt att jag ska blogga så se vad snäll jag är :D

Kyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0