Normalt inlägg

Hej på er!

Ska skriva ett normalt inlägg nu hade jag tänkt. Yey tänker ni då, aa fast nä :P Idag så va de elevens val, eller ursäkta, lärarnas val. Vi valde tydligen en 2 timmar lång guidad rundtur i gamla stan. Hahaha årets skämt... Imorgon äre Hammarbybacken som gäller... Vilket tidsfördirv... Men ska luncha på Max med Märta och Elin :) Mys!
Efter skolan träffade jag Will I am och sen va de träning som gällde. Fick dock aaaasont i ryggen så fick gå av efter 1 timme. Fan om de kommer tillbaka nu... :/
Vi har ju börjat renovera våra rum nu så sover på en madrass i matrummet, 10 cm från min snarkande broder. *JIPPIE!*

Imorgon äre som sagt hammarbybacken och sen träning.  Sen äre ju dessutom gravsättning på fredag... Ganska nervös faktiskt. Vill inte gråta, men känner samtidigt att jag kan behöva de, gråter nog för mormors skull...

Apropå ingenting så är Bruno Mars bäst. Som fan asså..

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0