Jag ska ta och bli lite normal!

Jag hej och hå!
Nu fick jag ett akut bloggsug och då inte genom att deppa. Nej nu jävlar ska jag rycka upp mig! :D Jag har varit vaken sen 10 i 7  av den enkla anledningen att jag inte kunde andas. Jävla förkylning, ska de va så svårt att bli frisk... Har gått på halvfart hela lovet. Inte direkt vad jag tänkt mig... Men jag har iaf pluggat en hel del. Jag vet att de är lov, men min skola lägger inlämningar och prov efter lovet, så jag får glatt sitta och skriva på allt. Kom på nu att jag måste skriva mitt brev till Laura också... Fanfanfan. Men igår så hade jag 2 tennismatcher, gick faktiskt braa :) Jag och min mutter drog till IKEA och kollade på möbler till mitt nya rum, kärlek till det! Men aa... Målaren är här nu och har varit de i snart 2 timmar. Och om 1 timme och 30 minuter kommer Saga och hennes mamma och hämtar mig, tror jag. Har saknat den cheyen gal1 mycket.. :)

Nä, nu ska jag nog fortsätta plugga och droga musik och aa tycka synd om mig själv (a)


Puss
Er Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0