.

Har suttit med boken uppslagen i snart 3 timmar
Suttit och läst och tänkt ut hur jag ska formulera mig.
Försöker skriva.
Men det blir fel.
Allt blir fel.
Jag orkar inte mer.
Jag vill att allt ska bli som vanligt.
Att han ska kunna leva föralltid.
Att dom ska kämpa vidare tillsammans.
Att vi ska hålla lite till.
Att dom ska sluta vara elaka mot honom.
Att jag ska må bra.
Att jag blir som förut.
Den gamla vanliga jag.
Som inte tänkte på allt så jävla mycket.
Tänker på allt.
Hur mycket jag väger
Vad andra tycker om mig
Jag orkar inte.
På allvar.


I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0