Sovmorgon..

Yes box sovmogon till 9.10 idag, inte så jätte långt men det duger fint för mig ;) Idag är det exakt 1 vecka kvar tills jag fyller fjoortis :) Alla som har mitt nummer måste gratta mig då! 14/5 äre som gäller :P

Idag så äre ganska soft i skolan, Juste ska kanske skriva lite om Mallorca :D

Vi landade typ kl 10 den 27/4 på Mallorca och där mötte Anders upp oss. Vi åkte till lägenheten som förövrigt var sååå fin. Sen så ja, dagarna bestod av typ samma upplägg tennis>sola>tennis>bada så på typ 6 dagar spelade vi 25 timmar. (Är fortfarande trött ;) Blev liite brun iaf inte direkt pepparkaka som jag hade hoppats på, men det får duga, bra grund inför sommaren ;D

Nej men nu måste jag sminka mig och göra diverse saker innan det bär av mot skolan.

Kram sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0