Sovmorgon

Jag vaknade tidigt ändå, men det passar ganska bra för då hinner jag blogga ;)
Igår så var jag ju i skolan och det var väl helt okej, sen efter så gick jag och Märta hem till henne och hade riktigt tjejmys :D Först så drack vi saft och åt en halv fröjd-macka med kalkon och nått på och sen så blev det glass :D Sen så blev mitt håt lockat så det blev lite halv afro men sen så tränade jag och efter så fick vi tårta som Cilla hade gjort och den var såå god!
Och igår så hade jag namnsdag men det var ingen som kom ihåg det, eller jo nån i klassen men jag har glömt bort vem det var, förlååååt! ;) idag så har vi franska förhör och jag är körd! haha bra där Carro :P

Ikväll så ska i till Lisa och Cilla för dem har fyllt år, så då blir det ingen uppdatering, men ni klarar er nog utan mig :P
Kram på er!


Jag vet inte vad jag vill och om ännu mindre vad du vill.
Jag vill ha dig här, men samtidigt så vet jag inte
Jag har offrat så sjukt mycket nu och vill inte att det ska bli som förra gången...
Sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0