Sista "riktiga" skolveckan är över :D

Jaaa! Jag har överlevt ett helt år i skolan och jag är Nöjd! Jag är så sjukt nöjd med allt nu. Min klass är den bästa, jag hänger med i skolan och ja allt går bara allmänt bra nu :D

Nästa vecka :
Måndag: Klasskamper
Tisdag: Vanlig skoldag
Onsdag: Grönan
Torsdag: Operation Dagsverke  ( Eller åka till stan med Märta ;)
Fredag: Vanlig skoldag

Dem få dagar som det är skola på så är det dem sköna dagarna så det är skönt! Men idag så var det en skön skoldag. Eller hemkunskapen var seeeg, varför ska man städa i 2 timmar när de andra klasserna ändå kommer använda det vi diskat och torkat?
Vad har jag mer att tillföra ? Inte speciellt mycket.. Tänkte lägga in en bild från Mallorca :D

 (Carro <3 Mallorca ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0