Nattbloggning

Eller natt och natt, det är mörkt ute iaf och jag är trött :P

Vad har jag gjort idag? Jo jag tog en promenix med Elin till Luma där vi köpte lite godis och åt på Max, sen vare tvärbanan hem. Var lite hos Elin, men sen så drog jag vidare för att kolla på brorsans fotboll. Torsk för dem med typ 4-0 , sen så var farfar där, så han skjutsade hem mig (a) Sen dess så har jag varit däckad, eller visst var och handlade med pappsen, men sen dess så är jag som sagt däckad. Imorgon äre match i Kalle Anka och lite jobb, måste fixa Franskan.

Jag vill be alla att hålla tummarna för att det regnar eller liknade på Måndag för jag orkar verkligen inte springa cooper test, så snälla låt det regna ;)
Skriver antagligen imorgon också.. :P

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

REGN PÅ MÅNDAG TILL SVENSKA FOLKET!

2010-05-08 @ 23:47:18
URL: http://tozeneliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0