Måndag, imorgon Tisdag

Hej mina vänner :D Idag så flöt skolan på bra, jag och Märta hade det ruuligt som vanligt , inte skolan då utan rasterna ;) Sen så skulle vi egentligen hitta på nått, men hade träning 16.30 så vi fick ha vårt "girl talk" gående :D
Imorgon äre Tisdag och jag har match i Näsbypark 16.30 så vi får väl se om jag får åka till mammas jobb imorgon om det blir närmare, har ingen riktig aning om vad i ska men det löser sig ;)

Dessutom börjar ångesten komma över mig, vad ska man ha på sig på skolavslutningen? Inget för fint, men inte för vardagligt, det är en svår balansgång... Har kollat på en klänning, men jag vet inte, svart är lite tråkigt på sommaren, annars får det bli ett linne och en kjol. Spekulera kan jag göra huur mycket som helst, men sen när själva produkten ska fram blir det jobbig :P

Nej nu ska jag försöka hitta nån fint att ha på mig ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0