Litet test... :P

Vad tycker du om kärlek? fiint :D
När kramade du någon sist? för några timmar sen
Saknar du någon speciell person? ja..
Har du svårt för att bli kär? Njaa, sådär
Är du singel? Yes box, fritt fram ;)
När fick du senast en komplimang? Idag :D
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nää det tror jag inte :P
Gjort något du verkligen ångrar? Det har jag säkert ;)
Åkt ambulans? Inte ambulans men nått liknande
Slagit ner någon? nejj , jag är snäll jue! ;)
Skämts över dina föräldrar? Det är klart
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? ah :'( snyft
Vill du gifta dig? ah det vill jag :D
Vill du ha barn? aa (a)
SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? Typ hela släkten i Onsdags..
Fick dig att gråta? Av sorg vare mormor
Du gick på bio med? Määrta :D
Skällde på dig? Mamma, om städning -.-
Sa någonting till dig och vad var det? Min brorsa: Ring till mamma och säg att vi har åkt förbi IKEA nu :P
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? aa det har jag nog..
Kramat någon? aaaa
Pussat någon?
Köpt någonting? Ingenting faktiskt :D
Sjungit? haha tränade till musik provet (?)
Saknat någon? ah liite :D
JAG HAR:
Digitalkamera? yes
Systemkamera? näää
Telefon på rummet? En mobil, ja :)
Egen dator? Haha jag anser det, men det gör inte pappa, men aa det har jag :P
Bra kompisar? Love them! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0