Hos morfar

Yes jag och mamma åkte tåget hit imorse. Och idag så har jag hunnit åka 4-hjuling och plockat blommor till Onsdag ;) Men annars så har jag väl inget speciellt att säga.

Pontus och dem gick till slutspel och har enligt William bra lottning så då får jag tro på honom :P Haha vilket betyder att sista matchen är 18.00 och då kommer dem ju aaaldrig hem :/
Och Märta och hennes lag vann SM-silver wihuu, så dem ska till EM :D Jag och Elin satt och kollade på internet. 

Jag tonade ju håret igår och det är väl fortfarande ganska fint,  tycker bara att det är lite för kort.. :/


Men kram på er, nu ska jag kolla runt och sen så ska jag väl smsa lite antar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ditt hår blev feeeeeett fiiint!! :D ♥

2010-05-16 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0