Dålig uppdatering...

Men det är ju KM, och då måste man ju checka alla matcher, och även spela själv ;) Jag har spelat 3 matcher och faktiskt vunnit 3 också! :D Love it, det går bra nu kompis det går bra nu :P

Igår var jag i parken med Elin sunshine, men jag pallar inte lägga in bilderna, gör det senare tror jag. Vi satt där i kanske 2 timmar, och vi hittade även en mobil som vi ringde och fixade så att den kom dit den skulle. Vi är så snälla! :D

Nu tittar övriga familjen på Eurovision contest, inga komentarer om det. Om Sverige inte är med så kan det vara. Haha riktig svenne jag vet ;)
Nej men Pontus var på ngn fifa-turnering idag, och det hade gått bra antar jag, hade jag varit med så hade jag ju ägt alla totalt... *host* :P

Kan lägga ut en bild från parken som smakprov på vad som väntar.... :P

 Haha, jag älskar dig <3

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Love yah <3

2010-05-31 @ 19:59:11
Postat av: Anonym

kan inte du ladda upp resten av bilderna på dig och elin?

2010-06-02 @ 19:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0