5 saker...

Som ni troligtvis inte visste om mig...

Jag är rädd för stora maskiner- Ja, en ganska plågsam rädsla, på vintern så måste jag gå omvägar för att inte behöva möta plogbilen och om det är byggarbete så går jag omvägar istället.

Jag tycker inte om smör- Nej, usch för smör. Jag har pytte lite smör på mackorna om jag måste.

Jag har spelat fotboll i ca 4 år- Yes box, fotboll var min grejj förut, men sen kom tennisen och jag slutade på fotboll. Kan vissa dagar idag sitta och längta tillbaka, känna den där samhörigheten haha våra röda hårband.

Jag tycker att det kan vara kul att plugga ibland- Plugga kan faktiskt vara kul om det är nått som jag är intresserad av eller liknande. Jag tycker om att skriva små berättelser, men vill då helst inte ha någon deadline är den ska vara inte ;)

I min nya klass är de flesta kompisar med alla- Så är det och det är sååå skönt :D

Kram på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0